管理員
統計數據
原文網址 Raymond Wo 2017-02-21 21:44:10
我部 P4 飛大約1km 圖傳就閃,架了DBS02 有改善,現想加裝(火星人) 及 (DBS02) 請問有冇師兄試過
王瑞明 2017-02-21 22:09:02
降控版本到1.6也會改善很多
Raymond Wo 2017-02-21 22:14:29
所以請教大家有冇試過火星人加DBS02 效果如何
Gian Lucas 2017-02-21 22:21:50
試試在dji go HD 圖傳部分設定3km
Gian Lucas 2017-02-21 22:24:11
我有用dbs02 加火星人 效果顕注 但超過3km 天線方向要對準方有效
Man Chan 2017-02-21 22:43:12
我用華耀大砲冇問題2,3k不斷圖,不過真係要對準
原文網址 Raymond Wo 2017-02-21 19:12:08
謝謝批准加入
王瑞明 2017-02-21 19:13:44
歡迎新朋友
討論主題
全不選 常用關鍵字